ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 1 995,00 Kč
naše cena 1 372,00 Kč
naše cena 2 455,75 Kč

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 372,00 Kč
naše cena 1 250,00 Kč

Obchodní podmínky
Doprava a obchodní podmínky

 

Poštovné a balné

Poštovné a balné jsou účtovány dle výšky objednávky a spůsobu placení následovně:

ČESKÁ POŠTA

- na zálohovou fakturu

 

240, -CZK

 Pri zasílaní paletové zásilky je doprava účtována podle hmotnosti.

ČESKÁ POŠTA 
- na dobírku

240- CZK

 pri zasíláni paletove zásilky je doprava účtovaná podle hmotnosti zásilky.

 

 

Provozovatel internetového obchodu ehydraulika:

 

názov firmy

BASEKO, s.r.o.

 

sídlo firmy

Lieskovec 830/107, Dubnica n/V, 01841

  provozovna firmy Areál ZTS, Dubnica n/V, 01841

 

IČO:

36 01 67 48

 

DIČ:

2020113854

 

IČ DPH:

SK2020113854

 

Zapísaná v Obch. registri Okresného súdu  Trenčín

S.r.o. 1048/R

 

tel. kontakt:

+420 723394288

  web: www.baseko.cz

 

e-mail:

prodej@ehydraulika.cz

 

Všeobecné obchodní podmínky

1. Objednávka zboží

Zákazník si může v internetovém obchodě objednat jakékoli zboží, při kterém je umístěný symbol nákupního košíku. Kúpní smlouva se uzavírá na základě elektronické objednávky kupujícího. Podmínkou platnosti objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech údajů a náležitostí požadovaných systémem při registraci, nebo při realizaci objednávky. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s nákupními, platebními a reklamačními podmínkami. Od tohoto momentu pro obě strany platí všechny práva a povinosti vyplývající z reklamačního pořádku, občanského a obchodního zákoníka.

2. Dodací podmínky

Prodávající se zavazuje: 
·   dodat kupujícímu druh, velikost a množství objednaného zboží,
·   dodat všechnu dokumentaci  potřebnou ke správnemu používaní výrobku,
·   dodat kupujícímu zboží vhodně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození počas přepravy.

Prodávající neodpovídá za:
·   opožděné dodání zboží zaviněné poštou,
·   opožděné dodání zboží zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce kupujícím při objednávání zboží,
·   za poškození zásilky zaviněné poštou,
·   případné nedodání zboží, ke kterému došlo v důsledku nepředvídatelných překážek, které prodávajíci nemohl ovlivnit.

Kupující se zavazuje:
·  objednané zboží převzít a zkontrolovat neporušenost obalů,
·  zaplatit za zboží cenu v plné výši a ve smyslu obchodně–reklamačních podmínek platných v den odeslání objednávky,
·  v případě značného poškození obalu při přebírání od doručovatelské společnosti, uplatnit bezodkladnou reklamaci u této doručovatelské společnosti,
·  v případě, že si zákazník zboží nepřevezme při prvním doručení, a požaduje opětovné doručení zboží, je poviný uhradit náklady prvního i opětovného doručení zboží.

 

3. Dodací lhůty

Prodávajíci dodá zboží kupujícímu co možná v nejkratší době po přijetí elektronické objednávky. Objednávka bude potvrzená do 24 hodín v pracovních dnech od obdržení elektronickou formou. Objednávky se realizují okamžitě v případe, že je zboží na skladě.

 

4. Poštovné a balné

 

Poštovné a balné je účtováno podle výšky objednávky a způsobu placení nasledovně:

 

ČESKÁ POŠTA

- na zálohovou fakturu

 

240 -CZK

při zasílání paletové zásilky je doprava účtovaná podle hmotnosti zásilky

ČESKÁ POŠTA 
- na dobírku

240- CZK

při zasílaní paletové zásilky je doprava účtovaná podle hmotnosti zásilky.

 

5. Vrácení zboží a peněz

Zákazník má právo na vrácení zboží do 7 dní bez udání důvodu. Když Vám zboží, které jste si objednali nevyhovuje, jednoduše nám ho zašlete zpět na adresu: BASEKO, s.r.o., PO BOX30, Poste restante, 763 31 Brumov Bylnice. Za každé vrácené zboží Vám zašleme zpět peníze, a to poštovní poukázkou nebo převodem na Váš účet. Do vrácené sumy se nezapočítavá cena poštovného a balného! Zboží musí být nepoužité a zabalené v původním originálním balení.

 

6. Zrušení objednávky

Kupujíci je oprávněn stornovat objednávku bez udání důvodu do 12 hodín od jejího poslání. Po 12 hodinové době prodávající začne objednávku kupujícího realizovat jako závaznou. Storno objednávky je kupujíci poviný zaslat formou e-mailu na adresu prodej@ehydraulika.cz

 

7. Reklamace zboží - záruční doba

Když zákon neustanovuje jinak, na zboží se vztahuje 12 měsíční záruční doba a začína plynout dnem převzetí zboží. Reklamace zboží se řídí dle platného reklamačního řádu.

8. Alternativní řešení sporů

  1. Nakupující – spotřebitel – má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na baseko@baseko.sk), pokud není spokojený se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítnutým stanoviskem nebo na ni neodpov do 30 dní od odoslání žádosti, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternatívního řešení spoů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Z.z. ARS subjekty jsou orgány a oprávnné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Z.z.
  2. Spotřebitel může podat stížnost i prostředníctvím platformy alternativního řešení sporů RSO, které je dostupné online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  3. Alternativní řešení sporů může využít jen spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavření a plnění spotřebitelské smlouvy nekoná v rámci předmětu svoje podnikatelské činnosti, zaměstnání a nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týka jen sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývající ze spotřebitelské smlouvy a nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká jen smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výšky 5 EUR s DPH. 

9.  Ochrana osobních údajů

Svou registrací v našem e-shopu souhlasíte se zpracováním uvedených osobních údajů pro potřebu realizace objednávky a s lhůtou uchování osobních údajů v souladě s požadavky zákona o ochraně osobních údajů č.428/2002 Z.z - Zákon o ochraně osobních údajů a jeho novelizace č.90/2005 Z.z.  Firma BASEKO, spol. s r.o. se tímto zavazuje, že svěřené osobní údaje nebudou bez souhlasu majitele poskytnuté třetí osobě a nepoužije je ke komerčním nabídkám nesouvisejících s propagací internetového obchodu. Současně se zavazuje k tomu, že na požádání zákazníka kdykoliv jeho osobní údaje vymaže ze své databáze.

 

Yzk1NGE3